dimarts, 21 d’abril del 2020

Religió 21/04/2020


Bon dia a tots i totes!

Espero que hagueu aprofitat les vacances per descansar i tingueu les piles carregades per aquest darrer trimestre!

A l'última publicació us vaig demanar que intentéssiu vorer ( i recordar) notícies o vídeos de com es vivia la Setmana Santa aquest any des de casa, ara m'agradaria que m'expliquéssiu que heu vist, ja siguin notícies, vídeos o fotografies.

Per exemple, a molts de llocs la gent s'ha disfressat i des dels balcons de casa seva cantaven o representaven escenes de la mort de Jesús, d'altres han fet processions amb joguines...

D'altra banda, també m'agradaria saber si a casa seguiu alguna tradició com cuinar algun plat tradicional, postres o qualsevol altre costum de la setmana santa.


Com ja sabeu teniu tota la setmana per fer les tasques que vos vaig encomanant i enviar-les al meu correu: 

rrodriguezferrer@educaib.eu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada