divendres, 14 de setembre del 2018

TAPS DE PLÀSTIC: UN TRESOR PER A L'ESCOLA

Aloha a tothom!

El dijous dia 13, a classe, vaig demanar als vostres fills i filles que comencessin a portar taps de plàstic a l'escola. Per a mi, com a mestre, és un material molt útil i econòmic per a poder fer jocs matemàtics amb els meus alumnes. Encara que no faré servir més de 700 o 800 taps all llarg del curs, la resta l'aprofitarem per entregar-los al finalitzar 4t a una fundació/ONG. Encara que jo tinc alguna idea, estic obert a sugerències! 

Sense la vostra col·laboració no es podria arribar a construir una escola de qualitat. És un plaer formar equip amb tots vosaltres. Gràcies!

[Nota: És important netejar els taps amb sabó/lleixiu i aigua, per a evitar que surtin petits cucs!]


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada