dimarts, 18 de setembre del 2018

DIAMANTITOS 18-9-18

DIAMANTITOS 18-9-18

CATALÀ: "La meva història-1". Activitat d'expressió escrita. Han de fer una petita redacció (5-8 línies màxim), explicant: 
Quin és el seu nom? Què significa el seu nom? Per què et varen posar aquest nom?

Exemple:
El meu nom és David Alejandro. David és un nom hebreu que significa "l'estimat", i Alejandro és un nom d'origen grec que significa "el protector".
La història que hi ha darrera del meu nom és molt simple: Alejandro era un nom que a la meva mare sempre li havia agradat. Però l'opinió de la meva germana gran era important, i a ella li agradava molt el nom de David. Llavors els meus pares varen decidir combinar-los i així tots varen quedar molt contents. 
Gràcies a la meva família, jo vaig gaudir del primer i més important regal que una persona pot rebre a l'arribar al món: un nom genial! 

MATES: 3 Restes portant-ne  
[603 - 128]       [927 - 238]       [918 - 839]

Ànim i moltes gràcies!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada