dimecres, 19 de desembre del 2018

Festa de Nadal de 4t - S'ho han guanyat!



DIVENDRES 21 DE DESEMBRE
PROGRAMACIÓ 


Com va tot famílies?

Aquest divendres és el darrer dia d'escola abans de les vacances de Nadal. Com m'agrada molt fer "patir" als meus alumnes, estem treballant de valents durant tota aquesta setmana... muajaja (rialla de mestre malvat!) Peeeerò, el divendres tindrem un dia més relaxat i aquí teniu la programació:

DIVENDRES 21 - PROGRAMACIÓ

9h - Sortida des de l'escola cap als multicines
[Sortim des de l'escola, així doncs màxima puntualitat per a poder arribar ben aviat i agafar bons seients a la sala!]
Material: Han de portar una motxilla petita amb aigua, res més. Després veureu el per què!

9:30h - 11:30h CINE: ROMPERALPH 2

11:45h - 12:15h - TEMPS DE PATI

Material: l'esmorzar habitual dels patis [ho deixarem a classe abans d'anar-nos al cine] . 

12:15h - 13:45h - FESTA VIP PRIVADA DE NADAL DE 4t

Farem una petita festa a classe per als nostres nens i nenes. Prepararem un "Pica-Pica" i ballarem unes coreografies especials de JUSTDANCE que tinc preparades.  

Material: Jo compraré les begudes (sucs i refrescs variats), patates, crispetes i galetes, algunes llaminadures i els gots i plats de plàstic. Alguns nens i nenes m'han demanat si podien portar menjar preparat de casa (pastes, truita de patates, galetes caseres,...). En un principi no és necessari i no hi ha cap obligació. Els pares/mares que tinguin temps de preparar alguna cosa, ho poden portar sobre tot si als vostres fills o filles els hi fa il·lusió. PERÒ ÉS TOTALMENT VOLUNTARI! Penseu que la nevera de l'escola estarà super plena, així que menjar que s'hagi de guardar en fred no és bona idea. 
Divendres a partir de les 8:40h, ja podeu pujar a classe a deixar qualsevol cosa que porteu de casa. 

IMPORTANT: Respecte al cine, no es poden portar sous per a comprar menjar perquè seria un caos en qüestió d'organització (més de 300 alumnes de diferents escoles, ens trobarem al cine divendres). A més a més, i com a part del Projecte Educatiu de Centre, per evitar diferències entre alumnes per qüestions econòmiques, cap nen o nena de l'escola portarà diners per a aquesta activitat. I ja que no es compra menjar al cine, per respecte no el portarem nosaltres pels preus populars que posen a la nostra disposició. Penseu que un parell d'hores més tard, estaran posant-se farts de menjar. Així que no serà molt greu per als nostres campions i campiones, veritat?

Gràcies per la seva comprensió i col·laboració. Qualsevol dubte, estic a la vostra disposició!   



3 comentaris:

  1. La festa d'air va esta genial. David

    ResponElimina
  2. Gracis per tot. I bones festes de nadal

    ResponElimina
  3. Jajaja! Jo també m'ho vaig passar super bé! Ara descanseu a les festes i torneu a tope al gener! Una abraçada molt forta campió!

    ResponElimina